CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 23, 2011

15th May 2011 Congratulations!!!

Hari ni aku nak cite psl my convovation aku hari tu.aku sure mesti member2 aku da post psl dorg punya convo dlm blog,so aku pun xterkcuali untuk bercerita mgenainya..tarikh keramat 15 Mei 2011, aku telah dinobatkan sebagai graduat UiTM dan telah pun diumumkan sebagai Alumni Uitm..huhu. Aku nak mengucapkan Terima Kasih yang tak terhingga terutama kepada keluarga aku sehingga aku telah menggenggam segulung ijazah skang (CEWAH!) kepada kwan2(Dila,Fara,Aisya,Huda,Abid,Su,Zila dll) gak yg byk membantu,belajar bersama-sama dan juga kepada Lecturer UiTM Bandaraya Melaka yang banyak membantu mengajar sampai aku berjaya. So tanpa cakap banyak,korg boleh layan aku punya pixcha di bwh yer...

* Paling terharu and proud bile emcee tu cakap nama aku : Nur Ain Bt Azami, Anugerah Naib Canselor, Kelas Pertaaamaaa!!! 






0 tukang ngomel: