CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 6, 2011

~ouh wednesday...~

Hye peeps! dah lama xstory mory dlm blog ni,malas btol..akhirnya datang gak kerajinan itu padaku..mood aku skang gah bengang!!!nak tau sebab ape??sbbnye cik SITIKUS de dlm almari,takut siot.bengang sebab die mengotorkan almari umah aku la! tadi nk ambil barang tibe2 die munculkan diri pas 2 blah camtu je xckp pape! memang binatang betol SITIKUS ni...huk3! 

Aku nak cite,sekarang family aku tengah melancarkan projek mendirikan sebuah rumah di sebuah kampung,iaitu rumah di mana dulu arwah tok dan tokwan aku duduk.oleh kerana tapak tu luas,maka parentku bercadang utk membuat rumah di situ. rumah skarang ni xberapa selesa even double storey but kecik sgt..Now project tu da progress 3weeks da..tak sabar nak pindah rumah baru.i'allah lebih selesa..dan angan2 ibu bapa aku nk duduk kt rumah yg ada ruang halaman sendiri akan tercapai..alhamdullillah..lebih strategik kawasan rumah 2 berdekatan dengan masjid,so sng la nak g semayang berjemaah ke,tarawikh ke..hehe..dan paling suke dapat pindah sebab aku dah tak payah nak hadap sangat ngan betina tu a.k.a MUSUH aku! meluat tengok die hari..yeeeww! 


ha..ni la floor plan umah aku,pelan ni aku yg pilih..kebetulan pelan ni adalah pelan untuk buat rumah banglo di Kelantan..then abgku dah mengeditnya supaya mengikut citarasa kami..hehe..ok la tu kan..nanti bila rumah dah siap,boleh la kawan-kawan,sedara mara jemput datang ke rumah yer..hehe.Doakan segala berjalan lancar..terima kasih..luv u all... mmuah! salam

0 tukang ngomel: